1. Księgarnia Internetowa Grzbiet
  2.  >
  3. Katalog Informatyka, Oprogramowanie, Aplikacje, Internet

Informatyka, Oprogramowanie, Aplikacje, Internet
W księgarni internetowej w tej kategorii mamy następujace podkategorie:

33,92
To ponad 8% taniej!

Minecraft

Wydawnictwo Virgin Books

Just a few years ago, Markus Persson was a bored IT-developer in Stockholm. In the evenings, he toiled away on a labour of love: a game with a tiny but dedicated online following. It was called Minecraft and Markus released it to the world in early 2009. The game itself looks deceptively simple. It resembles a digital version of Lego - ...

27,89
To ponad 20% taniej!

Minecraft Buduj mechanizmy i twórz własne mody Przewodnik mistrza

Wydawnictwo Helion

Poznaj możliwości świata Minecraft! Buduj mechanizmy po mistrzowsku Minecraft jest najlepszym dowodem na to, że o sukcesie gry nie decyduje oprawa graficzna o tylko pomysł i tak zwana grywalność. Na punkcie tej gry oszalał cały świat! Gdy przekraczasz próg Minecrafta, Twoim jedynym ograniczeniem jest własna wyobraźnia. Przekonaj się sam...

19,89
To ponad 20% taniej!

Minecraft Crafting, czary i świetna zabawa

Wydawnictwo Helion

Minecraft - włącz się do gry i zostań mistrzem! Poznaj środowisko gry Naucz się po nim nawigować Rozpocznij tworzenie własnego świata Dowiedz się, jak uatrakcyjniać rozgrywkę Odkryj sztuczki godne prawdziwego mistrza Minecraft to niezależna gra komputerowa, która mimo stosunkowo ubogiej szaty graficznej przebojem wd...

19,89
To ponad 20% taniej!

Farming Simulator Podręcznik gracza

Wydawnictwo Helion

Zasiej ziarno i czekaj na plony! -- Poznaj wymagania sprzętowe i warunki wyjściowe Farming Simulator i zostań wirtualnym farmerem -- Wybierz specjalizację i zorientuj się w rozległych możliwościach działania w ramach rolniczej krainy -- Stwórz "swoje miejsce na Ziemi" i naucz się je upiększać i unowocześniać Budowa, utrzymanie i unowo...

23,89
To ponad 20% taniej!

Minecraft Kreatywna nauka i zabawa

Wydawnictwo Helion

Odkryj świat ukochanej gry Twoich uczniów i wykorzystaj jego potencjał na zajęciach! Gotowe scenariusze zajęć lekcyjnych Kompletny poradnik gracza Nauka przez zabawę Minecraft to kraina, w której ogromna liczba dzieci spędza mnóstwo czasu. Ta gra komputerowa wyróżnia się spośród innych, niezbyt wymagających intelektualnie ...

55,22
To ponad 15% taniej!

Bonds and Bridges. Facing the Challenges of the Globalizing World with the Use of Simulation and Gaming

Wydawnictwo Poltext

Gry komputerowe wyszły zcienia iprzestały być pasją "graczy". Prezydent Barack Obama w2011 r. powołał doradcę Białego Domu ds. gier komputerowych, który ma współpracować m.in. zNASA, Narodowymi Instytutami Zdrowia, Ministerstwem Energii oraz siłami zbrojnymi USA. Gry wykorzystywane są także wbiznesie, edukacji iadministracji publicznej....

31,89
To ponad 20% taniej!

Cudowne konstrukcje wzniesione z bloków w grze Minecraft

Wydawnictwo Zielona Sowa

Książka prezentuje wyjątkowe starożytne i nowoczesne budowle z całego świata. Przeniesione z rzeczywistości lub z kreatywnej wyobraźni graczy, konstruowane były blok po bloku. Można wśród nich znaleźć wiele perełek: od opartej na badaniach archeologów rekonstrukcji piramid z Gizy po perfekcyjną kopię kosmicznego wahadłowca. Ikony świata...

31,47
To ponad 25% taniej!

Sztuka przegrywania. Esej o bólu jaki wywołują gry wideo

Wydawnictwo ha!art

rzecia i najnowsza książka Jespera Juula znacznie różni się od wcześniejszych: w przeciwieństwie do tamtych szczegółowych, skrupulatnych i systematycznych wykładów teorii gier wideo otrzymujemy teraz książkę lżejszą, bardziej atrakcyjną i przystępniejszą. U jej podstaw leżą zapewne nie mniej szczegółowe, skrupulatne i systematyczne stud...

31,89
To ponad 20% taniej!

Zadziwiające miasta Minecraft

Wydawnictwo Zielona Sowa

Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka Zadziwiające Miasta Minecraft® opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 nie...

31,89
To ponad 20% taniej!

Minecraft dla bystrzaków

Wydawnictwo Helion

Nie musisz być w Minecrafcie biernym turystą o ten kolorowy przewodnik pomoże Ci nad nim zapanować! Bez względu na to, czy grasz, żeby wygrać, czy po prostu lubisz bawić się w odkrywcę, Minecraft dla bystrzaków pomoże Ci przystosować świat do swoich potrzeb o i to jeszcze zanim rozbijesz swój pierwszy blok w grze! Ten prosty samouczek, ...

82,46
To ponad 25% taniej!

Minecraft Blokopedia

Wydawnictwo Egmont

Świat Minecrafta składa się wyłącznie z bloków. Z niektórych możesz budować, inne pomagają ci utrzymać się przy życiu. Każdy blok, który odkrywasz, otwiera przed tobą nowe możliwości i stanowi zapowiedź niezwykłych przygód. Ilustrowana Blokopedia Minecrafta pełna jest wyczerpujących informacji na temat poszczególnych bloków i sposobów i...

18,71
To ponad 25% taniej!

Minecraft Księga sekretów ocalałych

Wydawnictwo Egmont

Ten almanach to dzieło spisane przez tajemniczego Wodza, który zebrał i opisał najprzebieglejsze plany i strategie, dzięki którym dowiesz się jaką bazę najlepiej wybudować, poznasz techniki, które pozwolą ci zniszczyć wroga w walce, a także przetrwać w najniebezpieczniejszych wymiarach świata Minecraft. Przestudiuj almanach dokładnie -...

33,95
To ponad 15% taniej!

Kultura gier komputerowych

Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Książka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów nad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji nowych mediów.

29,90
To ponad 25% taniej!

Gry wideo. Zarys poetyki

Wydawnictwo Universitas

Nagroda w Konkursie Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej na Najlepszą Pracę Doktorską z zakresu Nauk o Mediach i Komunikowaniu. Praca Piotra Kubińskiego Gry wideo - zarys poetyki będzie ważna i interesująca nie tylko dla badaczy gier komputerowych, będzie wielce pouczająca dla badaczy kultury współczesnej. (...) Rozważania i a...

29,57
To ponad 20% taniej!

Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych

Wydawnictwo Helion

5 lat doświadczenia w jednej książce! Wiele osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, ponieważ urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż dawne komputery stacjonarne czy nawet laptopy i notebooki. Towarzyszą ludziom niemal cały czas - dwadzieścia cztery godziny na d...

33,88
To ponad 15% taniej!

Olbrzym w cieniu. Gry wideo w kulturze audiowizualnej

Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Przedstawiona do recenzji książka stanowi pierwsze w literaturze oryginalnie polskiej tak szerokie ujęcie zagadnień związanych z grami komputerowymi. Zakres tematów podjętych przez autorów zbioru obejmuje teksty o charakterze ogólnym, definicyjnym, związanym z poszukiwaniem przez badaczy gier własnego języka; artykuły analizujące relacj...

34,47
To ponad 25% taniej!

Funkcjonalność edukacyjna światów wirtualnych

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UAM

W publikacji podjęto próbę kompleksowej analizy fenomenu edukacji w trójwymiarowych światach wirtualnych, który w naukach o edukacji na świecie ma swoje miejsce od ponad 10 lat, natomiast w Polsce jest wciąż stosunkowo mało poznany. Książka traktuje o tzw. światach wirtualnych "na serio", w odróżnieniu od światów-gier. Największym z nic...

20,97
To ponad 25% taniej!

Fabularyzowane gry komputerowe w przestrzeni humanistycznej

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UAM

Książka jest pozycją pełną zalet. Widać, że autor posiada wiedzę literaturoznawczą, kulturologiczną, a na dodatek ma doświadczenie w pracy z młodzieżą i posiada pewną wrażliwość moralną, sądzę, że niezbędną, kiedy mamy badać zjawisko tak istotne dla młodego pokolenia, a równocześnie budzące niepokój. Z recenzji prof. dr hab. Wojciech Ka...

26,22
To ponad 25% taniej!

Media wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetu

Wydawnictwo Katedra Wydawnictwo Naukowe

"Książkę Mirosława Filiciaka można czytać w sposób co najmniej dwojaki. Po pierwsze jako pogłębioną analizę relacji zachodzących dziś pomiędzy mediami, jako refleksję na temat sposobów ich używania przez odbiorców oraz kulturowych i społecznych konsekwencji przeobrażeń, jakim ulega system medialny. Po drugie jako tekst zawierający propo...

38,22
To ponad 15% taniej!

Dojrzewanie w Second Life. Antropologia człowieka wirtualnego

Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Książka przedstawia fascynujący i dla wielu osób tajemniczy świat. W jaki sposób można w wirtualnym społeczeństwie zarabiać prawdziwe pieniądze? Czy można się zaprzyjaźnić z innymi awatarami? Niezaznajomiony z tymi zagadnieniami czytelnik może się bardzo wiele nauczyć. Michelle Press, Scientific American Trwałą zaletą książki Boellstor...

21,72
To ponad 25% taniej!

Dzieci konsoli. Uzależnienie od gier

Wydawnictwo Media Rodzina

Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w nałóg. Jak do tego nie dopuścić? Autorzy definiują, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, jak oddziałują na rozwój dziecka, mówią, co robić, gdy dziecko zbyt długo siedzi przed komputerem, kiedy powiedzieć 'dość" i dlaczego. Bardz...

33,57
To ponad 25% taniej!

Gry komputerowe w perspektywie antropologii codzienności

Wydawnictwo Adam Marszałek

Praca ta jest dobrym przyczynkiem do studiów kulturoznawczych, gry bowiem to istotny obszar subdyscypliny i kierunku studiów, które określa się jako cyberkulturoznawstwo. Jest wartościowym przewodnikiem intelektualnym po problematyce gier, które już weszły do głównego nurtu kultury popularnej. Nie waham się zatem stwierdzić, że praca st...

22,40
To ponad 25% taniej!

Komputerowy ćpun

Wydawnictwo Muza

Psycholodzy od dawna biją na alarm, że uzależnienie od grania może wywołać poważne zaburzenia psychiczne, takie jak agresja, wyobcowanie ze środowiska, depresja, a także doprowadzić do licznych dolegliwości fizycznych.? Co ma więc zrobić rodzic, gdy z pokoju dziecka kolejną godzinę dobiega klikanie myszką, a kiedy tam wchodzi, widzi ty...

22,40
To ponad 25% taniej!

Co ogłupia nasze dzieci?. Nowe media jako wyzwanie dla rodziców

Wydawnictwo Salwator

Najtroskliwsi rodzice i wychowawcy nie zdołają powstrzymać dzieci przed kontaktem z mediami. Telewizor, komputer, internet czy telefon komórkowy towarzyszą młodym na co dzień. Podstawowym problemem jest dzisiaj nauczenie dzieci właściwego używania nowoczesnych mediów.

24,34
To ponad 25% taniej!

Literatura i media po 1989 roku

Wydawnictwo Oficyna Naukowa

Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę - jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury audialnej i elektronicznej; ważne miejsce zajmują paralelne narracje audiowizualne - film aut...


Księgarnia Internetowa Grzbiet.pl
TO ZNACZNIE WIĘCEJ NIŻ ZWYKŁA KSIĘGARNIA HISTORYCZNA

Książki, to nasza pasja. Historia, to miłość. Zabytki techniki, to fascynacja.

W 2013 roku postanowiliśmy robić coś więcej dla zabytków techniki. Aktywnie włączyliśmy się w proces renowacji najstarszego czołgu w polskiej kolekcji muzealnej – Renault FT-17.

Dzisiaj w miarę posiadanego czasu staramy się wspierać muzea by jak najszerzej krzewić myśl techniczną i historię jako taką.

Spotkać nas można w Muzeum Polskiej Techniki Wojskowej (oddział Muzeum Wojska Polskiego).

Prowadząc księgarnia historyczną Grzbiet.pl postanowiliśmy, aby cześć dochodów z tej działalności przeznaczać na wsparcie konserwacji i renowacji zabytków techniki będących w Polskich muzeach.

Szanowni Państwo – z każdą kupioną w księgarni historycznej Grzbiet książką, stajecie się Mecenasami zabytków techniki. To dzięki Wam możemy zrobić więcej, aby zbiory muzealne cieszyły oczy dzieci naszych dzieci. Teraz i w przyszłości.

Dowiedz się więcej