1. Księgarnia Internetowa Grzbiet
  2.  >
  3. Katalog Marketing, Reklama, Promocja

Marketing, Reklama, Promocja
W księgarni internetowej w tej kategorii mamy następujace podkategorie:

71,17
To ponad 20% taniej!

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Wydawnictwo Helion

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy - ktoś skut...

36,72
To ponad 25% taniej!

Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych

Wydawnictwo Karakter

Blisko siedemset najlepszych polskich logotypów - tak z okresu PRL-u, jak i współczesnych! Logo to jeden z podstawowych elementów komunikacji wizualnej. Abstrakcyjne symbole, plastyczne metafory i graficzne skróty są jak litery graficznego systemu językowego, w którym jak w soczewce skupia się historia danego społeczeństwa i kraju. Ta k...

29,90
To ponad 25% taniej!

Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Wydawnictwo Edgard

"No to Frugo", "Żubr występuje w puszczy", "Zawsze Coca-Cola" czy "Nike. Just do it!" to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty...

321,05
To ponad 8% taniej!

Prawo konkurencji Tom 15

Wydawnictwo C.H. Beck

W opracowaniu zostały przedstawione następujące zagadnienia: z kwestii ogólnych: systematyka prawa konkurencji, rozwój polskiego prawa konkurencji, międzynarodowe i europejskie prawo konkurencji, z zakresu zwalczania nieuczciwej konkurencji: podstawowe pojęcia używane w ustawie takie, jak nieuczciwa konkurencja, a ta...

32,22
To ponad 25% taniej!

Techniki promocji sprzedaży

Wydawnictwo Słowa i Myśli

Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych,...

59,38
To ponad 15% taniej!

Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN

Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów. Wykreowanie skutecznego pod wzglę...

164,97
To ponad 25% taniej!

Prawo konkurencji 25 lat

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Książka zawiera zbiór referatów wygłoszonych w dniach 13-15 kwietnia 2015 r. w trakcie Pierwszego Polskiego Kongresu Prawa Konkurencji zatytułowanego "25 lat transformacji. 25 lat prawa konkurencji w Polsce", a także sesji okolicznościowej oraz sesji otwierającej kongres. Było to wydarzenie najwyższej rangi naukowej, obejmujące swym zak...

22,02
To ponad 25% taniej!

Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej. Zarys problematyki

Wydawnictwo Adam Marszałek

Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć ...

8,37
To ponad 20% taniej!

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

Wydawnictwo UMCS

Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarn...

27,48
To ponad 8% taniej!

Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016. Podatki cz.5

Wydawnictwo Infor

Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma prawo pobierać gmina od umieszczonych tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych. Publikacja zawie...

183,05
To ponad 8% taniej!

Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Komentarz

Wydawnictwo C.H. Beck

Oddajemy dziś do rąk naszych Czytelników unikalną pozycję na rynku publikacji prawniczych - pierwszy od kilku lat kompletny komentarz do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Najważniejsze korzyści wynikające z zakupu książki: szczegółowe omówienie poszczególnych jednostek redakcyjnych ustawy z praktycznymi pr...

66,72
To ponad 25% taniej!

Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja

Wydawnictwo Wolters Kluwer

W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo-promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sp...

31,17
To ponad 20% taniej!

Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie

Wydawnictwo Helion

Reklama dźwignią sukcesu! Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczaj...

41,37
To ponad 8% taniej!

Okładki płyt. Rzecz o wizualnym uniwersum albumów muzycznych

Wydawnictwo Fundacja Instytut Kultury Popularnej

Książka Mateusza Torzeckiego Okładki płytowe. Rzecz o wizualnym uniwersum albumów muzycznych to pionierska rozprawa, porządkująca nieopisane dotąd przez badaczy rejony kultury popularnej, poświęcona funkcjom użytkowym i wartościom artystycznym okładki płytowej. Autor rekonstruuje historię obwolut płytowych, rozważa zjawisko repetycji ja...

39,17
To ponad 20% taniej!

Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu

Wydawnictwo Helion

Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji. Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość...

25,38
To ponad 15% taniej!

Copywriting internetowy

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copyw...

31,17
To ponad 20% taniej!

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Wydawnictwo Helion

Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, ...

29,11
To ponad 25% taniej!

Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej

Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środk...

16,04
To ponad 15% taniej!

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjne...

33,04
To ponad 25% taniej!

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zarówno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z wielkim znawstwem analizowanych problemów, bogatym pod względem praktycznych ustaleń, cennym poznawczo w a...

31,89
To ponad 20% taniej!

Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Wydawnictwo Helion

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie "na żywo" Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu...

29,90
To ponad 25% taniej!

Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000

Wydawnictwo Universitas

Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi wykształconych, szansami na rynku pracy, itp. Monografię Marka Zimnaka oceniam wysoko z uwagi na ...

96,72
To ponad 25% taniej!

Zagrożenia zdrowia publicznego Część 3 Naukowe podstawy promocji zdrowia

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowiskowych i diagnozy sytuacji. W niniejszym tomie uwzględniono diagnozy zagrożeń zdrowia publicznego, przedstawiono metodykę badań naukowych w promocji zdrowia oraz działań praktycznych rokujących najwi...

25,17
To ponad 20% taniej!

Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta

Wydawnictwo UMCS

Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspek...

31,89
To ponad 20% taniej!

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010

Wydawnictwo UMCS

Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja sze...


Księgarnia Internetowa Grzbiet.pl
TO ZNACZNIE WIĘCEJ NIŻ ZWYKŁA KSIĘGARNIA HISTORYCZNA

Książki, to nasza pasja. Historia, to miłość. Zabytki techniki, to fascynacja.

W 2013 roku postanowiliśmy robić coś więcej dla zabytków techniki. Aktywnie włączyliśmy się w proces renowacji najstarszego czołgu w polskiej kolekcji muzealnej – Renault FT-17.

Dzisiaj w miarę posiadanego czasu staramy się wspierać muzea by jak najszerzej krzewić myśl techniczną i historię jako taką.

Spotkać nas można w Muzeum Polskiej Techniki Wojskowej (oddział Muzeum Wojska Polskiego).

Prowadząc księgarnia historyczną Grzbiet.pl postanowiliśmy, aby cześć dochodów z tej działalności przeznaczać na wsparcie konserwacji i renowacji zabytków techniki będących w Polskich muzeach.

Szanowni Państwo – z każdą kupioną w księgarni historycznej Grzbiet książką, stajecie się Mecenasami zabytków techniki. To dzięki Wam możemy zrobić więcej, aby zbiory muzealne cieszyły oczy dzieci naszych dzieci. Teraz i w przyszłości.

Dowiedz się więcej